Inspiracje, motywacje, prezenty!












Ostatni wpis PinkMOODline


Jest to mój ostatni wpis na PinkMOODline. Dlaczego to tak?
Od długiego już czasu mam swoja domenę i hosting. Dawno tez postanowiłam przenieść ten blog na Wordpress. Napotkałam problemy, bo Google po 20 kwietnia tego roku wprowadził zmiany dotyczące API (cokolwiek to jest) i transfer bloggera na Wordpressa, w sposób wielokrotny opisywany w Sieci, był niemożliwy. Istnieje jednak wtyczka do WP, która świetnie i błyskawicznie sobie radzi z nim. W ciągu paru minut przenosi cały blog z bloggera na WP. Zanim jednak to nastąpiło, walczyłam przez wiele miesięcy :(
Pisze o tym, gdyż ten blog przestaje być przeze mnie prowadzony. Jego dotychczasowa treść jak i kontynuacja jest dostępna pod nowym adresem www.vikanova.co.uk
Zmienia się adres, szablon, platforma, ale jakość i rodzaj treści pozostaje. Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga poprzez Bloglovin oraz zapisy do newslettera
Licze się ze strata Czytelników, tak jak przy zmianie szablonu liczyłam się ze strata wielu drogocennych komentarzy. Kto stoi w miejscu, nie idzie do przodu :)

Do zobaczenia na Vika Nova

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka