Inspiracje, motywacje, prezenty!












MĘŻCZYZNA WYKLĘTY.


Wraz z pomysłem na cykl wywiadów z kobietami w roli bohaterek, postanowiłam dopuścić do głosu też mężczyzn. Mój blog nie jest skierowany wyłącznie do kobiet i chcę by inspiracje i motywacje z niego czerpali też panowie. Jednocześnie wysłuchując (czytając) historie opowiedziane przez mężczyzn, kobiety będą mogły bardziej poznać męską naturę.
To, że różnimy się między sobą, jest tak oczywiste, jak dzień i noc. Wierzę, że zarówno mężczyźni mogą wiele nauczyć się od kobiety, a my kobiety możemy wiele czerpać nauki od mężczyzn.
W dzisiejszych czasach wcale nie jest łatwe być mężczyzną. Mężczyźni także miewają wyboiste drogi, nieszczęśliwe dzieciństwa, złamane serca, przechodzą żałobę, tracą dzieci, rozwodzą się, ponoszą porażki, poszukują siebie i odpowiedzi na pytanie: kim jestem?
Starają się sprostać roli mężczyzny- samca alfa, jednocześnie będąc romantykiem, delikatnym i wrażliwym misiem. Mają marzenia i plany, które porzucają, bo nie starczyło im sił i motywacji.
Mężczyzna Wyklęty to cykl wywiadów z mężczyznami, którzy mimo przeszkód, wyłamali się ze schematu, mimo bagażu często złych doświadczeń, niesprzyjających warunków i ludzi w otoczeniu, osiągnęli swoje osobiste sukcesy. Potrafili sprostać tak trudnemu zadaniu, jakim jest być mężczyzną.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka