Inspiracje, motywacje, prezenty!












Lato w pełni, a ja opadam z sił.


W Torquay lato już w pełni. Ludzie chodzą roznegliżowani. faceci bez koszulek ku uciesze kobiet, a kobiety w spodenkach i mini, ku uciesze facetów. Słońce pieści promieniami, kolory uderzają przyjemnie po oczach, a niebieskie lody nafaszerowane chemią przypominają smak dzieciństwa- gumę Donald.
Niby cudnie, niby pięknie, tym  bardziej, że z różnych rejonów Polski i UK docierają do mnie informacje, że zimniej niż być powinno, że wilgotniej, niż by się chciało. 
Jestem z tych, na których pogoda ma ogromny wpływ. Nie ominie mnie żadne przesilenie wiosenne czy jesienne. W Torquay gdzie mieszkam są tylko 2 pory roku- lato i jesień. Brakuje cudownej wiosny, kiedy to człowiek może przestawić się ze snu zimowego w pełne energii lato. Zimą jest 5-10 st. C, a w styczniu i lutym nagle dowala 20 stopni. Kwiaty kwitną cały rok, cały rok są też liście na drzewach. Wymieniają się tylko stare na nowe i to nie jednocześnie tylko po trochę. Tubylcy na krótkich gaciach chodzą cały rok, a latem dodatkowo ściągają góry. Minimum ubrania. 
Z kolei, gdy nadchodzi jesień, przeciąga się ona do lata :) Od listopada do lutego 10-15 st. C i ciągłe opady. Idzie sfiksować. Chyba przyzwyczaiłam się do 4 pór roku i trudno po niespełna roku przyzwyczaić mi się do dwóch. Kiedyś myślałam, żeby zamieszkać w kraju, gdzie lato trwa cały rok. Ciekawe czy spodobałoby mi się tak bardzo, jak sobie to wyobrażam.
No i tu dochodzimy do sedna sprawy: nasze wyobrażenia są doskonałe, obrazują idealnych ludzi, sytuacje, miejsca, zdarzenia. A potem... Potem jest rozczarowanie, bo nawet w tropikach potrafi spaść grad.
Kiedy tu wyjeżdżaliśmy wyobrażałam sobie niestworzone rzeczy, doskonałe życie, raj na ziemi. W moich wyobrażeniach nie było mowy o tęsknocie, o samotności, braku przyjaciół, barierach kulturowych czy językowych. Było cudnie... Jest zwyczajnie...
Czy Twoje wyobrażenia też bywają zbyt sielankowe i rzeczywistość potrafi Cię rozczarować?

Ze słonecznego, letniego Torquay
przesyłam moc energii
Vika

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka