Inspiracje, motywacje, prezenty!












Share week 2015. Miejsca w sieci, które są dla mnie wartościowe.


Czwarta edycja Share Week właśnie dobiega końca. Do dziś, czyli 21 marca można było na blogu Jest Kultura wrzucić link ze swoimi poleceniami miejsc w sieci, które są dla nas wyjątkowe. Poniżej moje 3 typy. Co, po co i dlaczego. Zachęcam do lektury i odkrywania kolejnych zakątków wszechinternetu.


Zdjęcie z blogu Moje Hokus Pokus wykonane przez autorkę- Agnieszkę.
Moim numerem jeden jest blog Agnieszki Moje Hokus Pokus. Aga to samotna mama dwóch bardzo absorbujących bliźniaczek. Boryka się z wielkimi problemami, ale optymizm i radość życia nigdy ją nie opuszczają. Spod jej rąk wychodzą wspaniałe przedmioty: kartki i boxy okolicznościowe, doniczki, meble i wiele innych. Aga wszystko robi własnoręcznie, znajdując na to czas, chęci i fundusze pomimo bycia samotną mamą, której nikt nie pomaga. Jest niesamowitą estetką, co ma odbicie w każdej jej pracy. Dodatkowo jest fotografką amatorką, która swoim chińskim telefonem wyczarowuje piękne zdjęcia. Chwyta chwile, niezauważalne przez zwykłego śmiertelnika. Blog warty stałego czytania, podglądania. Inspirujący, miły dla oka.

Zdjęcie z blogu Beaty Vademecum Blogera, wykonane przez autorkę. 

Kolejnym ważnym i pełnym inspiracji miejscem w sieci, a także bardzo praktycznych rad jest blog Beaty Vademecum Blogera. Znajdują się na nim wiele pięknych zdjęć wykonanych przez Beatę, kulinarnych przepisów, wpisów life stylowych, ale co dla mnie najważniejsze i za co cenię najbardziej ten blog, to ogromna ilość bardzo wartościowych wpisów z poradami dotyczącym blogowania. te o sprawach technicznych są dla mnie bezcenne. O ile łatwiej zająć się swoim blogiem od strony estetyczno - gadżetowo - technicznej za sprawą Beaty. Beata jest emigrantką, Paryżanką, która boryka się z wieloma problemami, które każdy emigrant ma wpisane w swoje życia na obczyźnie.

Zdjęcie pochodzi z bloga Ani Ania maluje.

Jako, że sama jestem terapeutką i w dużej części mój blog jest rozwojowy, nie mogło zabraknąć na mojej liście Share Week 2015 Ani z bloga Ania Maluje. Jestem zafascynowana tą młodą kobietą. Czytając jej blog nietrudno zauważyć jak ogromną drogę przebyła samodoskonaląc się. Jej jasne i konkretne spojrzenie na wiele spraw, aż wylewa się z jej postów. Jest szczera, otwarta i jest najlepszym dowodem na to ŻESIĘDA. Ania inspiruje, naprawia świat, szczerze i bardzo odważnie wypowiada się na trudne tematy. Porwała już tysiące, mam nadzieję, że będą to miliony. Blog koniecznie do czytania i stosowania! Poza tym, że jest pedagogiem i terapeutką, jest świetną bizneswoman- wartą naśladowania. Młode dziewczyny powinny mieć takie idolki. Ania napisała książkę. To jest ostatni raz jak polecam blog Ani, robiłam to już kilkakrotnie, nie chcę jednak wyjść na jakąś natrętną wariatkę :) Nie chcę też, żeby Ania czuła się do czegokolwiek zobowiązana. 

Serdecznie zachęcam do zajrzenia, poczytania i do pokochania tych blogów. Są to takie miejsca, które każdy musi choć raz odwiedzić. Wierzę, że na razie się nie skończy.

Pozdrawiam
Victoria


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka