Inspiracje, motywacje, prezenty!












Lastweek 9-15 marca 2015


Były wspomnienia, było o kasie i braku kasy, było o wierze i religiach, z których nic dobrego, była wycieczka do parku familijnego i zakwasy, które mnie nie opuszczają od kiedy ćwiczę z Mel B.

Tydzień był pracowity, bo musiałam nadrobić lenistwo w ćwiczeniach. Oj jak mi się nie chciało i żeby mi się chciało tak, jak nie chciało... Zapomniałam do tej pory podać swoje wymiary, bo to one będą wyznaczać mój sukces bądź porażkę. 
Wymiary były takie, jak zaczynałam 2 tygodnie temu: pas 82 cm, biodra 108 cm i udo 64 cm- ogólnie słoń. Mąż twierdzi, że zmniejszam objętość, choć waga nie zmniejszyła się z 67 cm, a to dlatego, że mięśnie mniej miejsca zajmują, a więcej ważą, tłuszcz ma większą objętość, a waży mniej. Tym samym wolę ważyć więcej i być mniejsza :) Ćwiczenia są dla mnie mordercze, dlatego nie ćwiczę za każdym razem pełnego 40 minutowego treningu, ale rozgrzewkę, 10 minutowe ćwiczenia na pośladki i ćwiczenia rozciągająco- rozluźniające za każdym razem. Najbardziej w kość dostaję ćwicząc nogi, z nimi też mam największy problem. Uwielbiam ćwiczenia na pośladki z Mel B, bo czuć je i widać szybko efekty.
Czarny łabędź z pięknie powykręcanymi piórami. Nie wiem czy każdy takie ma, czy tylko ten :) Mąż zapomniał zmienić na aktualną datę, więc na zdjęciach cofnęliśmy się do 3 marca 2013 roku. Ciekawe co wtedy robiłam?

W tym tygodniu trochę bardziej skupiłam się na kasie, bo pieniądze to wciąż temat najbardziej i na czasie i wzbudza ogromne emocje. Po 2letnim doświadczeniu jako założycielka i prezes fundacji z pełną odpowiedzialnością wyraziłam swoją opinię na temat biedy oraz jak powinno się pomagać w poście Bieda to stan umysłu, podobnie jak szczęście... O pieniądzach napisałam też w poście Trzeci slub, najlepsze małżeństwo, najwspanialsze wesele za 1500 PLN. To mój głos w sprawie buntu, jaki mną zawładnął po przeczytaniu posta Michała Szafrańskiego Ile kosztuje ślub i wesele. Moje kosztowało 1500 PLN i miałam boską sukienkę z koronki, wyjątkowe obrączki z grawerem, wesele w ogrodzie i rzucaliśmy się tortem! Bez spiny i tylko z tymi, których na prawdę kochamy :)
Kochanie zrób mi zdjęcie jak chwytam za rogi tego kozioła. Dobrze. Zrobiłeś? Zrobiłem :P Faceci...

Nie mogło zabraknąć postu uświadamiającego czym jest ADHD i jak uparta i niedokształcona w temacie nauczycielka może zniszczyć życie dziecku, które zaczyna swoja przygodę, a raczej w tym przypadku horror ze szkołą. Jak nauczycielka zniszczyła życie siedmiolatkowi... to artykuł jasno i obrazowo przedstawiający czym jest ADHD oraz czym może skończyć się ignorancja wobec problemu. Obecnie pisze poradnik Jak komunikować się z dzieckiem nadpobudliwym- będzie do pobrania zupełnie za darmo w formacie PDF, by już nikt nie mówił, że nie umie albo, że za drogo się szkolić. 
Największy ubaw miałam, gdy Oli jechał na karuzeli. To taka dla 2-3 latków, ale jemu przechodził dreszcz przez plecy, taka przygoda :)

Z tego tez powodu, bo szerzenie wiedzy na temat ADHD, FAS i autyzmu są dla mnie priorytetem, projekt Dress3in1 idzie na razie w odstawkę. Kwestia priorytetów, a dzieciaki niepełnosprawne są moim bezdyskusyjnym priorytetem. Sukienki mogą poczekać. Dużo czasu poświęcam na pisanie poradnika, bo to ma być bardzo rzeczowa i obrazowa piguła wiedzy także praktycznej. Projekt pochłania mnie bez reszty, ale owoce jego będą bardzo słodkie.
Olivier nie jest pierwszym znanym mi autystykiem, który ma pociąg do... pociągów :) 

Oddałam swój głos także na temat tego co sądzę o religii i wierze w artykule Religia to przymus, Wiara to wolność. Właściwie temat wyczerpuje to co o tym myślę, ale i tak zachęcam do jego przeczytania. Moja definicja sukcesu ukryta jest w artykule Co to jest sukces? Banalna, ale mega prawdziwa odpowiedź. Lubujemy się w umniejszaniu cudzych sukcesów, a znam ludzi dla których największym sukcesem jest samodzielnie dojść do kibla, by się wysikać. Czasem należę do takich ludzi. 
Śmiesznie się tym sterowało, pływałam po krzakach :)

O autyźmie raz jeszcze i jeszcze i jeszcze. Będzie się pojawiać, by zamknąć jak najwięcej buź mówiących, ze kiedyś nie było, że rozwydrzone bachory, że rodzice kupują diagnozy. A w dziale damsko- męsko pojawił się artykuł Nie kastruj swojego faceta, to dla kobiet co chcą mieć samców, a robią ze swoich mężczyzn misiaki i kociaki. Życie z mamisynkiem jest przechlapane, ale można nauczyć go dorosłości :)
Tak tym śmigali, że nie udawało mi się zrobić zdjęcia, jedno mam takie byle jakie. W szoku byłam jak to szybko zasuwa. Tor świetny, duży.

Ten króliczek zrobił największe wrażenie na moim mężu z wszystkich atrakcji. Zapamiętać! Na następne walentynki, kupić strój króliczka :)

Datą na zdjęciu się nie sugerujcie, mój niepytomny mąż zapomniał ustawić aktualną datę :P

W tym tygodniu byliśmy tez na świetnej wycieczce do Trago Mills w Newton Abbot- to kompleks ogrodniczo - handlowo - rozrywkowy. Kwestie galerii handlowej w ogóle mnie nie interesowały, jakaś dziwna ze mnie baba. Ogrodu nie zdążyliśmy zwiedzić, za to 4 godziny bawiliśmy się w familijnym parku rozrywki, jeżdżąc prawdziwą miniaturową koleją parową, sterując mini statkami, biorąc udział w wyścigu gokartów, jeżdżąc na karuzeli, ganiając pawie, które chodziły wolno, głaszcząc większe i mniejsze zwierzaki w mini zoo. Atrakcji było dużo, a my nie zdążyliśmy z wszystkich skorzystać. Nic nie szkodzi następnym razem nadrobimy to. Na pewno będzie następny raz!


Pozdrawiam
Victoria


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka