Inspiracje, motywacje, prezenty!












Asertywność, to nie tylko, NIE!


Asertywność poza umiejętnością mówienia NIE w sposób otwarty i nie powodujący nikomu krzywdy, to także asertywne przyjmowanie komplementów, a także krytyki. Asertywność to umiejętność, którą każdy rodzic musi nauczyć swoje dziecko. Między innym, by ono umiało radzić sobie z zagrożeniami ze strony dorosłych. Tymi zagrożeniami jest wykorzystywanie seksualne, krytykanctwo, przemoc w jakiejkolwiek postaci. Jak jednak dorosły ma nauczyć dziecko bycia asertywnym skoro 90% Polaków nie wie co to jest, jak tego używać i kompletnie jest nieasertywnych.
Asertywność to nic innego jak postawa Ja jestem OK, Ty jesteś OK!


Ja wole lody waniliowe, ty cytrynowe- i oboje jesteśmy OK.
Ja wolę koty, ty wolisz psy- i oboje jesteśmy OK
Ja nie farbuję włosów, ty farbujesz- i oboje jesteśmy OK
Ja chcę jechać na wczasy w góry, ty chcesz jechać nad morze- i oboje jesteśmy OK

Możemy różnić się wszystkim, a to nie zmienia faktu, że i ja i Ty jesteśmy OK. 

Nie chcę w tym miejscu przepisywać swojego kursu, dlatego zamiast nadal pisać post udostępniam zupełnie za darmo moje szkolenie z asertywności. Bardzo zależy mi na tym, by każda osoba mogła nauczyć się tej niezbędnej umiejętności, nie mając już wymówek, ze za drogo, że brak dostępu. Ten kurs był do kupienia przez kilka lat na portalu interkursy.pl za kwotę o ile dobrze pamiętam 97,00 PLN. Kurs kończył się egzaminem, a w trakcie trwania należało wykonywać wiele ćwiczeń i przesłać je do oceny. Opisowej, nie takiej jak w szkole, bo celem kursu było nabycie umiejętności, a nie moja satysfakcja z wystawiania pał czy piątek :) Nie modyfikowałam tego kursy. Przekonwertowałam go do formatu PDF. Nadal znajdują się w nim prośby o wysłanie swoich prac domowych. Jeśli skorzystasz z kursu i będziesz mieć ochotę przesłać swoje pracę na mój email, proszę bardzo, jednak zupełnie nie musisz tego robić. Kurs jest dla Ciebie, jak już pisałam za darmo i nie kończy się uzyskaniem certyfikatu, jak to miało miejsce, gdy był dostępny na Interkursy. Korzystaj do woli. Możesz go udostępniać nie zmieniając jego treści z podaniem źródła- mój blog http://pinkmoodline.blogspot.co.uk/. Życzę owocnej lektury i nauki. Ćwiczenia czynią mistrza, dlatego wykonuj sumiennie ćwiczenia, które zawarte są w kursie. Im więcej treningu tym efekt trwalszy i lepszy.
Asertywność czyli sztuka wyrażania siebie.  kliknij w tytuł kursu, by pobrać.

Pozdrawiam
Victoria

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka