Inspiracje, motywacje, prezenty!












O mnie

pinkmoodline, lifestyle, blog

Przyjaciele mówią do mnie Vika, a niektórzy nazywają mnie coachem, terapeutką, kobietą po przejściach, mamą, żoną. 
Moją największą pasją jest człowiek, ze wszystkimi swoimi zaletami i wadami. Bym mogła pomagać innym , najpierw musiałam zrobić porządek sama ze sobą. Dowiedzieć się kim jestem i czego chcę, naprawić, co we mnie zostało popsute przez bagaż złych doświadczeń i wykorzystać siłę, jaką dały mi te same złe doświadczenia.
Być dorosłym nie jest łatwe, realizować się na wielu płaszczyznach i osiągać swoje cele. Po drodze do każdego sukcesu czeka wiele porażek, z których trzeba się otrzepać i iść dalej. Skąd brać siłę? Ze swojego wnętrza. Cokolwiek wydarza Ci się w życiu, jest nauką dla Ciebie i dodaje Ci siły: co nas nie zabije, to nas wzmocni.
Dziś pomagam innym:
- jak stawić czoło porażkom, by nie zagrażały w realizacji naszym celom,
- jak wykorzystywać maksymalnie siłę drzemiącą w nas samych,
-jak się komunikować, by świat słyszał i widział dokładnie to, co mówimy i robimy,
- jak stawiać na siebie, nie raniąc i nie krzywdząc nikogo wkoło,
- jak zmieniać to, co zmienić można i akceptować to, czego zmienić się nie da,
Robię to pisząc ten blog, tworząc e-kursy, przeprowadzając wywiady (cykl: Kobiety sukcesu!), współpracując z ludźmi, którym przyświeca misja niesienia pomocy innym, udostępniając za darmo kursy i publikacje, które są narzędziem do samorozwoju i lepszego funkcjonowania w swoim środowisku, angażując się w akcje charytatywne oraz szerząc wiedzę na temat autyzmu, ADHD, FAS i zaburzeniom lękowym. 
Wierzę, że każdy z nas, bez względu na to, co go spotkało w życiu, jak wiele zła i traum doświadczył, może wieść szczęśliwe, ekscytujące życie z pasją. Tego, mój przyjacielu Ci życzę!

Vika 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka