Inspiracje, motywacje, prezenty!












Lastweek 2-8 luty 2015


Blog nie zatracił formy pamiętnika i całe szczęście. Dlatego też na wszelakich blogach znajdują się podsumowania tygodnia, tygodniki czy przeglądy tygodnia. Kiedyś przeczytałam na jednym z blogów, że dla autorki jest to fantastyczny powrót do przeszłości. Moje lastweeki też tak będę traktować. Pamięć płata różne figle, a fajnie jest wrócić do tego co było. To jak czytanie wierszy, które pisało się jako nastolatka. Czasem z wypiekami na policzkach, czasem z zawstydzeniem, a czasem z politowaniem, jakim to się było głupiutkim szczeniakiem. Warto także zerkać w przeszłość, by móc dojrzeć zmiany, które w nas zachodzą. Dla mnie samorozwój to najważniejsza rzecz na świecie i lubię karmić się swoimi sukcesami w tej dziedzinie. A cóż to takiego wydarzyło się w ostatnim tygodniu?
1. Wciąż zmagam się z emocjami, które utrudniają mi funkcjonowanie w nowym środowisku. chociaż od przyjazdu do UK minęło 7 miesięcy, to zbyt mało jak dla mnie, by zbudować tu swój świat. Przez 4 miesiące mieszkała z nami moja mama, którą poprosiłam o przyjazd. Choć nasze relacje są bardzo trudne, to jej obecność pomogła mi zmniejszyć uczucie samotności i zagubienia. Mama wyjechała w piątek i jest mi smutno.

2. Mieliśmy pojechać do Polski, ale rachunek zysków i strat wykazał niestety więcej strat. Dwa dni pobytu w Pl nie naładuje mi baterii, znając siebie, rozdrażniłby mnie tylko. A, że zbliżają się Walentynki to zamiast do Polski, zaprosiłam mojego męża na randkę do Paryża. To chyba najtańsza randka w Paryżu, bo zaledwie za 65 funtów (przy obecnym kursie funta to 364 PLN) 4 dni w mieście miłości i rozpusty :)

3. Czasem tak mam, że jak mi w ucho wlezie to wyleźć za Chiny Ludowe nie chce, jakaś muzyka, cytat, takie natręctwo. W tym tygodniu natrętnie, ale przyjemnie w moich uszach pobrzmiewała piosenka:



4. Trafiłam na bardzo przydatny blog, prowadzony przez prawnika. Wojtek unika prawniczego bełkotu i w jasny sposób opisuje wszystko co najważniejsze w polskim prawie dla blogerów. Czuję duży sentyment, bo sama studiowałam prawo, a jest ono zawiłe, nudne i trudne, choć cholernie potrzebne. Oczywiście zawarte na blogu prokreacja.pl wskazówki i przepisy prawne dotyczące prawa dla blogerów, tyczą się tylko tych blogerów i blogów przez nich pisanych, którzy zamieszkują na terenie Polski.

Część z nas jest rezydentami, a nawet już obywatelami innych państw i samo pisanie bloga w języku polskim nie robi z tego bloga polskiego. Jestem tego żywym dowodem, ponieważ mnie obowiązuje prawo angielskie, a wszelkie spory dotyczące mojej blogerskiej działalności będą rozpatrywane przed angielskim sądem, miasta Torquay. Składki i podatki również są odprowadzane do angielskich instytucji. Jednak dla polskich blogerów z polskimi blogami Wojtek jest jak ten zbawiciel, który podając pigułę wiedzy prawniczej, jasno określa co wolno, a czego nie, by nie pójść do pudła. A o to łatwo w PL. Zachęcam każdego polskiego blogera (mieszkającego i działającego na terenie PL) o zapoznaniem się z aktami i przepisami prawnymi, które go obowiązują.

5. W Torquay (południowo- zachodnia Anglia) właściwie zaczęła się wiosna. Tutaj cały czas kwitną kwiaty, a dookoła są palmy. Temperatura mimo, że okres zimowy przeważnie waha się w okolicach 10 na plus. Mam duży dom z kawałem terenu przyległego, patio, wolnostojący podwójny garaż, ogród z palmą i już zaczynam myśleć o urządzeniu tego wszystkiego po mojemu. Ten tydzień był poświęcony inspiracjom. Sklepy w Torquay już na całego sprzedają cebulki kwiatowe, nasiona, krzaczki i wszystko to, co można w ziemię wsadzić, by wyrosło i zakwitło. Przed wyjazdem do UK rozpoczęłam projekt- biała ściana, niebieskie doniczki. Kupiłam najtańsze doniczki ceramiczne w Castoramie, pomalowałam je na niebiesko i zasadziłam niebieskie kwiatki. Ni cholery nie pamiętam co to za jedne. W tym roku projekt będzie reaktywowanym ale w doniczkach umieszczę zwisające truskawki.

Osobiście uwielbiam te greckie połączenie bieli i niebieskiego, ale jak widać doniczki pięknie wyglądają w każdym kolorze. Tak ozdobić można każdą ścianę, nawet mały kawałek ściany w bloku, mając balkon. 

6. Wypożyczyłam 4 książki, ale przeczytałam jedną. uwielbiam czytać, jest to dla mnie cudowna ucieczka, a zarazem sposób na zwiększenie zasobu słów i wzrokowego wyuczenia się ortografii. W Torquay jest ogromna biblioteka, a w niej cały regał książek w języku polskim. Książkę, którą ostatnio pochłonęłam w 3 godziny to

Zdjęcie jest podlinkowane, można wejść i zobaczyć cóż to za książka, a także przeczytać opinie czytelników.
Myślę, że była miłość może nieźle namieszać nam w głowie i sercach, a ta książka jest właśnie o takich zawrotach. Taka łatwa książka w kobiecym stylu. Miłość, faceci, rozterki i walka serca z rozumem. Jedno co dla mnie bardzo istotne to podkreślenie w tej książki, że nie ma dwóch identycznych miłości, a każdego z kim się wiążemy obdarzamy innym uczuciem. Inaczej też się kocha w wieku 15 lat i inaczej w wieku 30 czy 50. 

7. Na PinkMOODline tydzień upłynął pod znakiem ROZWOJOWO:

Zadbaj o siebie, nie bądź egoistą! to post o tym, że dbanie o siebie jest obowiązkiem każdego człowieka. Żyjemy nie tylko dla siebie, ale także dla innych. Jesteśmy połączeni siecią relacji i związków. Ważne jest, by nie słuchać "mądrych głów", co to wmawiają, że wydawanie pieniędzy na zdrowie to kasa rzucona w błoto, a wygospodarowanie czasu na swoje hobby czy przyjemności to egoizm. Masz obowiązek być szczęśliwym, zdrowym i bogatym człowiekiem.

Moja wina, twoja wina, nasza bardzo wielka wina... to post o niszczących skutkach pielęgnowania poczucia krzywdy i winy, a także o uzdrawiającej mocy wybaczania. Trudno wybaczyć, coś co w naszych kategoriach umieszczone jest niedowybaczenia. Mam na to jednak sprawdzony, skuteczny i przede wszystkim prosty sposób. Zachęcam do zastosowania. Warto!

Pozdrawiam
Victoria



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka