Inspiracje, motywacje, prezenty!












Czy Ty też tak czasem masz...ALE O CO CHODZI?


To nie jest błahy post, ani żadna zapchaj dziura. To poważny problem. Mój problem, ale myślę, że także wielu innych ludzi. No chyba, że tylko ja tak w życiu mam, że siedzę sobie i nagle zadaję sobie pytanie NORMALNIE na głos, jak jakaś wariatka: ALE O CO CHODZI?
Czasem gubię się po prostu. Wcale nie chodzi o drogę i brak orientacji w terenie. Gubię się w życiu, w tym co dzieje się dookoła, dokąd zmierza ten świat i inne tego typu filozoficzne sprawy. Bo bzdury to stanowczo nie są. Miewam takie chwile w życiu, że nie wiem o co chodzi. Jak np.: wczoraj. Siedzę i rozmyślam co chcę jeszcze osiągnąć, gdzie być, co zrobić, ile mam lat, jak przeżyłam już te 38, które mam na karku i nagle: ALE O CO CHODZI? Normalnie nie wiem. Serio! Nie wiem o co chodzi. nie wiem czego chcę. Takie sytuacje nie zdarzają się często, bo jestem świadoma siebie i ogólnie wiem czego w życiu chcę, ale czasem się zdarzają i wtedy nie wiem o co chodzi. Czuję się jak Jaś i Małgosia wywiezione przez ojca do lasu, by się ich pozbyć, bo macocha nie lubi, a tatuś ciota i nie umie olać złej baby.


Czuję się staro i niepotrzebnie. Zastanawiam się co ja mogę mając już prawie 40 lat? Potem myślę, wcale nie jest taka stara, mam dopiero ośmioletniego syna. No, ale osiemnastolatka też mam :( Więc jednak stara... Potem myślę, co ja chrzanię, jaka stara, przecież jest tak wielu ludzi na świecie, którzy zaczęli swoje prawdziwe życie, karierę, sukces tak późno. A potem myślę sobie, no tak, ale ja nie znam żadnego... A potem znów sobie myślę, czego ty właściwie chcesz, dobrze żyjesz. A potem, że wcale nie, bo chcę czegoś innego. Ale właściwie czego ja chcę? No i znów nie wiem o co chodzi. Taki debilny, wewnętrzny dialog. Potem sobie myślę co bym robiła i gdzie bym była, gdybym była tak bogata, żebym nie musiała nic robić poza tym czego na serio chcę i ZONK. Nie wiem. W sumie co? Podróżowałabym, ale gdzie? Europa już w sumie zwiedzona. Ameryka południowa dzicz i się boję. Kiedyś miałam okazję jechać do Amazonii, ale jak znajomy pokazał mi zdjęcia ciem wielkości gołębi i pająki wielkie jak talerz, to mi się odechciało. Nikt mi nie wmówi, że ćma to motyl. Motyle nie są włochate!!! To jakieś krwiopijcze bestie, co uwielbiają trzepotać w ciebie, jak jakieś nachlane. A pająki? No trzeba być mega pojechanym, żeby uznać to za miłe zwierzątko. Ameryka Północna? Kiedyś chciałam zrobić sobie roczną wycieczkę autem przez USA, ale tam zamachy, terroryści, w każdym stanie inne prawo, weź to ogarnij. Osobiście trawki nie palę, ale niektórzy tak i weź sobie wyobraź, w jednym stanie może sobie jarać i mieć, przekraczasz stan, a tam cap i kara śmierci. A czasem są tak absurdalne przepisy, że za wzięcie kamyka z plaży możesz pójść siedzieć. Albo ktoś ci narkotyki podrzuci do torby. Nie, dziękuję. Afryka już całkiem odpada. No to nie podróże. No to może lot w kosmos? Jasne! Z moją klaustrofobią, jak ja nawet samolotem nie mogę za bardzo latać. Chodzi o to, że czasem chcę, bardzo chcę teraz, natychmiast wysiąść, a ciężko powiedzieć pilotowi, żeby zatrzymał się tu, o tutaj przy tej chmurce, ja wysiadam. No i tak sobie marudzę, stękam, nie wiem o co chodzi i nadchodzi jutro! I całe kuźwa szczęście, bo siebie takiej upierdliwej i nic nie wiedzącej, nie lubię. Dzisiaj wiem czego chcę, wiem, że nie jestem stara, a przynajmniej za stara na pewne rzeczy. Chcę i robię mnóstwo rzeczy i jeszcze wiele zrobię. W kosmos nie polecę, a ciem i pająków boję się nadal, co mnie nie powstrzyma przed pojechaniem na Dominikanę czy w inne miejsce, gdzie pająki mutanty bezkarnie sobie chodzą po czyiś łózkach. Dzisiaj na szczęście wiem o co chodzi, ale też wiem, że za jakiś czas przyjdzie znów, wróci jak bumerang ALE O CO CHODZI?

Też tak czasem masz?
Victoria

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka