Inspiracje, motywacje, prezenty!












Jak nie przejmować się co inni o nas myślą.


Dziś na dobranoc bajka.
Dawno temu, bo aż wczoraj zdarzyła się taka historia. W pewnym pięknym, nadmorskim miasteczku był pub, a w tym pubie piękna barmanka. Pub słynął z pysznych drinków i cudownej obsługi. W tym mieście mieszkało dwóch braci. Starszy na imię miał Narcyz, a młodszy Lękowiec. Postanowili oni wybrać się razem do słynnego pubu skosztować trunków. Kiedy tylko przekroczyli próg pubu, barmanka spojrzała w ich stronę. I wtedy wydarzyła się dziwna rzecz. Jedna sytuacja, aż trzy różne jej oceny.

Była późna godzina i barmanka stojąc i obsługując już 9 godzinę, pomyślała:
-Jestem taka zmęczona, a tu kolejni klienci 
Lękowiec widząc piękną barmankę, pomyślał:
-Ona patrzy na mnie! Pewnie myśli jaki jestem beznadziejny- tak się wystraszył tej myśli, że wybiegł z baru, nie smakując nawet rozsławionych drinków.
Gdy Narcyz zauważył zamyślony wzrok pięknej barmanki, pomyślał:
-Wiem! Jestem ciacho.- został w barze i zagryzając swoimi domysłami pił pysznego drinka.
Po tym zdarzeniu Lękowiec już nigdy nie odwiedził pubu, za to Narcyz został jego stałym bywalcem.

Dziś bez moich wniosków. Zachęcam do samodzielnego myślenia i podzielenia się wnioskami w komentarzu.

Dobranoc
Victoria

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka