Inspiracje, motywacje, prezenty!












Czas na zmiany!


Początek nowego roku to dobry czas na postanowienia i ludzie chętnie to robią. Jednak mało kto postanowienia zamienia w cele i zgodnie z planem, krok po kroku osiągają je. Jeśli nie udało ci się w zeszłym roku, dlaczego miało by ci się udać w tym? Co się zmieniło wraz z północą w Sylwestra, że teraz to na bank się uda. Osiągnę wszystko co zapiszę w zeszycie/ kalendarzu/ notesie. No matter! Nie bardzo rozumiem dlaczego ktoś uparcie wierzy w spadające z nieba cośtam. Tak sobie szłam i jeb, spadło z nieba. A co? A to co sobie zachciałam. Siedziałam sobie w Sylwka czy Nowy Rok, już sama nie pamiętam i sobie postanowiłam:

-schudnąć
-wzbogacić się
-poznać wspaniałych ludzi
-przygarnąć jakąś sierotkę z Afryki
-wyjść za mąż
-kupić cudowne diamentowe kolczyki
-dostać cudowne diamentowe kolczyki od narzeczonego 
-...
-...
-...
I co dalej?
No i siedziałam sobie w domu, czekałam, w sumie nic się nie wydarzyło, nic się nie zrealizowało z listy noworocznych postanowień. Znudziłam się i wyszłam przed dom, a tam sru! Jak grom z jasnego nieba spadły na mnie: doskonała figura, walizka z milionami, kilku niezastąpionych przyjaciół, ciemnoskóre niemowlę, idealny facet, który okazał się moim narzeczonym, w ręku trzymał diamentowe kolczyki, a w drugiej Odpis skróconego aktu małżeństwa. Aaaa, czyli nie narzeczony tylko mąż. 
Tak to mniej więcej się wydarza. Nie uwierzyłeś mi? Aaaa za duży jesteś na bajki? No tak, to czemu nic nie robisz i wierzysz, ze samo z nieba spadnie? 

Postanowienie to nic innego jak moje CHCĘ. A CHCĘ nie równa się MAM.

Żeby moje CHCĘ zmieniło się w MAM, potrzeba RUSZYĆ TYŁEK! Zdziwiony? A co w tym dziwnego? Nie wierzysz, że spadnie z nieba i słusznie! Teraz trzeba wstać z łóżka, kanapy, fotela czy co tam masz pod tyłkiem i zacząć robić. Jeśli chcesz mieć, musisz: chcieć, działać i wtedy będziesz mieć.

Równanie jest bardzo proste!

Do dzieła!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka