Inspiracje, motywacje, prezenty!












Zrozumienie ponad wszystko!


Może jestem nienormalna, ale wolę swoją nienormalność niż "normalność" większości. No kurde, nie zmienię zasad. Lojalność ponad wszystko. Nie chcesz być lojalny, chcesz grać nieuczciwie to nie na moim podwórku. Zdrada to zdrada. Chcesz uczciwości, szczerości, oddania? Po co ci to, skoro sam nie wiesz co to jest? Jak można żądać od kogoś czegoś o czym nie ma się zielonego pojęcia. To tak jakby twoja kobieta przyszła i powiedziała: "kup mi takie różowe coś". Ale co różowe? No takie coś! Kumasz? Bo ja nie. Ni cholery nie wiem co to może być. Ba! Jestem pewna, że autorka tych słów sama nie wie, dlatego to nazywa "takim czymś". Eh jej! 
Hipokryzja to chyba najgorsza choroba XXI wieku. W sumie na równi z egocentryzmem, ślepotą i głuchotą.
Taka sytuacja:
- Kochanie uwielbiam te nowe ciastka z Maca- żona
mąż jedzie do Maca i nie kupuje ciastka, po powrocie pyta:
- Masz ochotę na naleśniki? Bo sobie robię
- Nie
smaży po czym zonie daje kilka naleśników
Czego tu nie można zrozumieć. Jak bardziej rozrysować. Ahhhhh już wiem!
- Słuchaj durniu, jedziesz do Maca, a tam są takie nowe ciastka. Bananowo- czekoladowe. Uwielbiam je tak bardzo, że jak mi jedno przywieziesz, ty także dostaniesz deser.

Fajnie. Wiem! Ja to wszystko wiem, ale czasem z sił opadam. Chcę, żebyś wiedziała, że można z tego goryla zrobić faceta, ale jak czasem ręce ci opadną i będziesz miała na chwilę dość, nic się nie stanie. Serio! Świat się nie skończy, a on cię nie rzuci. Czasem weź i walni go w ten pusty łeb. 

Powodzenia
Vika

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka