Inspiracje, motywacje, prezenty!












Teraz jest na to najlepszy czas!


Masz siedem lat i sobie myślisz: "Mam dużo czasu"
Masz 12 lat, myslisz sobie: "Jestem taki młody, mam całe życie przed sobą"
Masz 20 lat, myślisz sobie: "Już niedługo zacznę żyć"
Masz 30 lat, myślisz sobie: "Życie zaczyna się po trzydziestce"
Masz 40 lat, myślisz sobie: "No tak, teraz jestem już dość mądry i doswiadczony, żeby osiągnąć co wymarzyłem."
Masz 50 lat, myślisz sobie: "Nich młodzi walczą o swoje"
Masz 60 lat, myślisz sobie: "Po co młodym ich marzenia i tak się nie spełnią"
Masz 70 lat, myślisz sobie: "Mam mało czasu"
Masz 80 lat, umierasz....

S T O P



Cofnij się do wieku siedmiu lat, dwunastu czy dwudziestu. Pomyśl o czym  wtedy marzyłeś, co chciałeś. Co odpowiadałeś na pytanie: Kim chcesz zostać jak dorośniesz? Co z tego zrealizowałeś, a czego nie? Co z tego nie zrealizowałeś, bo zmieniły ci się marzenia? A co z tego nie zrealizowałeś, bo twierdziłeś, że masz jeszcze czas, że brakuje kasy, możliwości, nie ten czas, nie to miejsce?
Powiem ci jedno i nie jest to ani odkrywcze ani żadną nowością ściągniętą z Hameryki: Teraz jest najlepszy czas na realizację marzeń. Czas zmienić marzenia na cele. Przestać planować i zacząć działać. Takie to proste!
Co mogę o tym wiedzieć? Skoro ja będąc bezdomną, bezrobotną wybudowałam własnymi rękoma dom to ty możesz osiągnąć wszystko. 
Jak to zrobić? Przestać pieprzyć głupoty i wymyślać coraz to nowsze wymówki, a zacznij działać!
Mnie nie oszukasz, możesz tylko nadal oszukiwać siebie. Ale co mnie to obchodzi? To nie moje życie, nie moja sprawa. Lubisz sie nad sobą użalać, lubisz mieć świadomość, że nic nie osiągnąłeś, że życie przez palce ci przeciekło to twoja sprawa. 
Poniżej przepis na sukces. Jeśli masz ochotę zastosuj go w swoim życiu. Jeśli nie masz ochoty, nadal wymyślaj, że się nie da. Wybór należy do ciebie!

DECYZJA
DZIAŁANIE
WYTRWAŁOŚĆ
SUKCES

Buźka
Victoria

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka