Inspiracje, motywacje, prezenty!












Nic na siłe!



Pieprzę schematy. Założyłam bloga, bo mam coś do powiedzenia. Nazwałam go Różowa Linia Nastroju, bo jestem kobietą, bo miewam nastroje i patrzę na świat przez różowe okulary. Nawet będąc po dwóch rozwodach i czarną owcą w rodzinie. Klnę jak facet, umiem naprawiać samochody, wiem co to spalony, a mimo to jestem 100% kobietą. Mam cycki, bywam sfochowana i czasem oczekuję, że facet się domyśli. Jestem naiwna i łatwo wybaczam. Uwielbiam porządek, ale wolę jak sprząta mąż. 
Na tym blogu nie będzie żadnych schematów. Żadnych cyklów wychodzących co tydzień czy postów pisanych na siłe. Pieprzę schematy, bo jestem sobą i jestem kobietą. Jestem biznesowym kreatorem, wymyslam. Stałość nie jest moją domeną. Szybko się nudzę, jeszcze szybciej porzucam. Ale szanuję ludzi, a czytelnik to ludź. Chcę, żebyś mnie czytał bo taka jestem, a nie bo to jest chodliwe. Co z tego, ze w wujka Google tysiące ludzi milion razy dziennie wpisuje "jak schudnąć wpieprzając trzy razy więcej i oglądając TV?" lub "Jak zostać milionerem w minutę?". Kurcze, od tego są inni, ja zajmę się tym czym umiem najlepiej. Umiem dobrze się wkurzać, z sensem i wyciąganiem wniosków. Umiem motywować i umiem krytykować. Umiem pisać, mówić i uprawiać seks (kochać się jak kto woli). Lubię mieć swoje zdanie i jasno je wyrażam. Nie żyje pod publikę i nie będę tego robić na swoim blogu.

O ja głupia, a blondynką farbowaną jestem, więc głupią być mi wolno, nawymyślałam jakieś bloki tematyczne, jakieś serie, cykle i terminy, a potem siedze i główkuję, co napisać, jak napisać, po co i dla kogo. Nic z tego! Jeśli chcesz przeczytać o tym, jak zostać w minutę milionerem, to nie czytaj moich postów. Po prostu nie wiem. jak się dowiem to pewnie o tym na piszę. Teraz nie posiadam takiej wiedzy, a bajek dla dzieci nie piszę. Jeśli chcesz czytać jak schudnąć nie robiąc nic, nie czytaj moich postów. Nie wiem. Po prostu nie wiem. Myslę, że jesli ktoś to w końcu ogarnie, w minutę stanie sie milionerem. 
I tym o to sposobem, dowiedziałeś się, co zrobić, zeby w minutę stać się milionerem. Wymyśl, jak schudnąć nic nie robiąc, najlepiej w godzinę, przed wyjściem na party, a w minutę, ba w sekunde w dobie FB, Twitterów i innych multimediów, staniesz się milionerem. 
Będę pisac o seksie, bo jestem kobietą, a kobiety kochają seks i orgazmy. Jestem jedną z niewielu kobiet, które nie udają orgazmów, po prostu je miewam. W jakiś dziwny sposób, kobiety dały sobie wmówić, że seks jest tylko dla facetów, a przecież wiadomo, że faceta nic innego nie podnieca bardziej jak podniecenie jego partnerki. Jesli jakaś kobieta myśli, że facet nie kuma, kiedy ona udaje, to przykre, bo faceci nie są głupi, choć pewnie niejedna babka by tego chciała. 
Będę pisać o motywacji i nie takiej książkowej, bo fachowcem żadnym ksiązkowym nie jestem, ale wiem z doświadczenia, że moje pokazy zmotywowały kilka osób do bardzo dużych zmian. Jesli uważasz sie za dobrego motywatora, bo zmusiłeś kogoś po miesiącu do wyrzucenia śmieci, które już zaczęły żyć własnym życiem, to sorry, jesteś w błedzie. Zmotywuj alkoholika do przestania picia.
Motywacja – stan gotowości istoty rozumnej do podjęcia określonego działania, to wzbudzony potrzebą zespół procesów psychicznych i fizjologicznych określający BLA BLA BLA


Tym uważam, ze jest motywacja. Pokaż alkoholikowi jak zajebiste jest życie i świat na trzeźwo. Inaczej słowa pozostaną tylko słowami i zdziałają tyle samo, co kazania naszych rodziców, gdy byliśmy mali. Nic!
Czytam innych blogerów i chcę być jak oni. Czyli jaką chcę byc? Każdy z nich ma swój styl, swoje tematy, swój sposób kontaktu z czytelnikiem. Są sobą, a więc ja też chcę być sobą. Nic na siłę!
Jestem!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka