Inspiracje, motywacje, prezenty!












Modowe DIY #1


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo często mam problem z fajnym zawiązaniem szalika czy apaszki. Często widzę kobiety, które w fantastyczny sposób mają poplątane pod szyją szale. Niby coś tam namotane, a wygląda świetnie. Dla tych którzy mają podobnie jak ja odwieczny problem z zawiązaniem szalika w sposób interesujący, ale wciąz praktyczny, poniższy tutorial.
Jesień już nastała nawet w Toquay, na Angielskiej Riwierze. Dzisiaj jest wyjątkowo paskudna pogoda. Silny wiatr, który wieje od zatoki Torre plus co jakiś czas zacinający deszcz, spowodowały, że musiałam wyciągnać z dna szafy swoje szale, apaszki i kominy. Niestety często choruję na anginę ropną, a z nią nie ma żartów, bo paciorkowce, które są sprawcami tej choroby atakują serce :( Dlatego ważne jest dla mnie chronić swoje gardło. Niby nic prostszego na świecie nie ma jak zarzucenie na szyję ciepłego szalika. Problem w tym, że ja najzwyklej w świecie nie potrafię wiązać szalika w taki sposób, żeby mi się efekt końcowy podobał, a szalik nie tylko spełniał funkcję praktyczną, ale był też ozdobą. Dziś podczas szukania inspiracji w Necie, natrafiłam na tutorial poświęcony wiązania szalika. Postanowiłam podzielić się z Wami tym odkryciem. Być może jest więcej kobiet takich jak ja, co to nie potrafią namotać sobie szalika pod szyją.

modowe DIY, fashion DIY

Niby nic wielkiego, ale ja bym na to nie wpadła. Przetestowałam na szalach o różnej grubości i fakturze i stwierdziłam, że efekt najfajniejszy jest na grubych szalach, średniej długości.

Pamiętaj, żeby chronić szyję w okresie jesienno- zimowym. Nie ma nic gorszego dla naszego gardła niż angina ropna. Ma ona także ogromny wpływ na nasze serducho.

Miłego plątania szalików. Jeśli znasz jakiś ciekawy sposób na motanie szalika, koniecznie podziel się ze mną. Chętnie skorzystam. 

Pozdrawiam
Victoria


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka