Inspiracje, motywacje, prezenty!












Krok #2 jak założyć blog

Logo czy logotyp?
A może to to samo?



Kolejnym krokiem, jeśli oczywiście myśli się o tym, by blog czytało dużo osób, chętnie go czytało, a nawet by się na nim zarabiało, to Twoje LOGO.


Czym jest LOGO ściąga matematyczna poniżej :)


logo, logotyp, blog

Czy logo musi składać się z oby dwóch części czyli Sygnetu i Logotypu? Nie!


Ja używam samego Logotypu, chociaż używam kawałka logotypu :), który "wyciełam" z logotypu, bo czasem się przydaje. Moim logo jest zatem sam logotyp.

Mój kawałek logotypu :)

Moje logo, które jest wyłacznie logotypem.

Przejdźmy do bardziej praktycznej części postu. Tworzenie logo czyli jak stworzyć idealne logo?

1. Ogranicz się do 3 kolorów.

Kolor ma ogromne znaczenie. Kolor to to, na co każdy z nas, jako pierwsze zwraca uwagę. Kolory niosą ogromną dawkę emocji i w zależności z czym ma być kojarzony Twój blog, takich użyj barw. 
Uczuciowa mapka kolorów poniżej.
źródło

2. Ogranicz się do 2 czcionek 

Bałagan zniechęca również w tekście. Im prościej tym lepiej. 

3. Logo musi być zapamiętywalne.

Chodzi o to, żeby łatwo było można skojarzyć logo z Twoim blogiem :)

Moje logo powstało w bardzo prosty sposób. Jako, że nazwa ma odzwierciedlać mój styl życia, filozofię oraz nastawienie do świata i ludzi, tak powstała nazwa Różowa Linia Nastroju. Patrzę na świat przez różowe okulary, jestem niepoprawną optymistką, kochającą ludzi i świat, osobą o duszy artysty i analitycznym umysle. Taka mieszanka wybuchowa. Jako, że słowo "Linia" również w języku angielskim, a nazwa mojego bloga o wiele lepiej brzmi po angielsku, wizualnie przypomina wykres- linię, która raz się podnosi, raz opada, zupełnie jak nastrój, wykorzystałam wyłacznie do logo logotyp. Uzyłam 2 kolorów- różowego, który kojarzy się i wywołuje uczucie przyjaźni, romantyczność, miłość i wszystko co fajne :) i dla mnie najważniejsze i szarego, który oznacza równowagę, spokój, ale też ponury nastrój, jaki czasem miewam. Dlatego też słowo "MOOD", które w języku angielskim oznacza nastrój zostało napisane kolorem szarym. Słowo "Line" zostało wykorzystane do podkreslenia zmienności nastroju.
Czy moje logo wywołuje opisane powyżej emocje i osiągnęłam zamierzony cel? Chętnie dowiem się tego od Ciebie :)

4. Zasada- NAJWAŻNIEJSZA! Nie dajmy się zwariować. 

Logo można zaprojektować i wykonać samemu. W programie WordArtGenerator jeśli logo ma być samym logotypem, w programie PhotoScape jeśli zależy nam na prostym graficznym sygnecie i logotypie, lub w wielu darmowych programach dostępnych w Sieci. Moje logo powstało w pierwszym wymienionym powyżej programie i połączone oraz uzupełnione o różową linie w najzwyklejszym Paint :)
Oczywiście, że nie jest to profesjonalne LOGO, ale mi się podoba i koniec. A cała zabawa polega na tym, żeby nam się podobało. Jesli robi się coś z serduchem i sprawia nam to ogromną przyjemność to czytelnik szybko to wyczuje i chętnie będzie do nas systematycznie zaglądał.

Życzę powodzenia i świetnej zabawy przy tworzeniu logo. Pochwal się na moim Fanpagu lub w komentarzu poniżej, jaki cudowne i wyjątkowe udało Ci się stworzyć Logo.






2 komentarze :

  1. Mi Twoje logo bardzo przypadło do gustu. Jest proste i przejrzyste i w kolorach, które zdecydowanie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, że Twoje logo jest rewelacyjne. Ja swojego bloga założyłam na szybko, Bo taką akurat miałam ochotę. I wszystko inne też tworzyłam w takim samym tempie. Teraz nie mogę się zebrać na stworzenie nowego. Nic nie przychodzi mi do głowy, a im dłużej o tym myślę, tym gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka