Inspiracje, motywacje, prezenty!












Inspirujący piątek #2 Deseczki!


Deski do krojenia, drewniane, okrągłe, kwadratowe i prostokątne. Aga z Moje Ręczne Hokus Pokus znalazła świetny sposób na wykorzystanie desek w celach dekoracyjnych. Moja ulubiona to ta z dziewczynką z bukietem kwiatów.

Wisi w mojej kuchni, jest pieknym dodatkiem!




Te retro z kobietami kojarzą mi się z Francją, z Paryżem i piękną muzyką :)



Słodkie z dziećmi. Można wydrukować zdjęcia swojego dziecka i nanieść na deskę, a potem powiesić w pokoju dziecięcym.




Z kuchennymi motywami świetnie będą wyglądać zawieszone lub postawione w kuchni, ale także w restauracji czy kafejce.


A ta specjalnie dla tych co kochają folkowe klimaty :)

Dla mnie pomysł świetny, godny powtórzenia, zrealizowania, podpatrzenia. Oryginalna ozdoba każdego pomieszczenia w zależnosci od motywu umieszczonego na desce. A tym, którym nie chce się lub nie mają do tego talentu, mogą zawsze zamówić taką deseczkę u Agi :)

Która z tych desek przypadła Tobie do gustu? Lubisz takie oryginalne elementy wystroju wnętrza?
A może masz inny pomysł na wykorzystanie deski? Koniecznie podziel się swoimi pomysłami w komentarzu lub na FB!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka