Inspiracje, motywacje, prezenty!












Inspiracja #1 Kolorowe Tablice


Na całe szczęście jakaś kobieta wymyśliła tablice. Takie tablice, co to można powiesić liścik, przypominajkę, rysunek czy inne co-mi-się-tam-podoba. Takie tablice oprócz swojej funkcji organizera, mogą być piękną ozdobą.

Koniecznie w jakiś czwartek muszę opublikować w dziale DIY jak zrobić "małą czarną" tablicę, która wygląda jak sukienka. Wymysliłam, zrobiłam i jestem bardzo zadowolona, ale to w najbliższy czwartek.


Tablice, które kiedyś można było znaleźć tylko w szkole, w mniejszej formie znalazły zastosowanie w naszych domach. Pojawiły się tablice do pisania kredą, tablice korkowe, tablice do pisania specjalnymi mazakami. Tablice te spełniają funkcje organizera, miejsca, na którym można powiesić przypominajkę, list, zdjęcia czy rysunki. Napisać plan tygodnia czy wiadomośc  dla domowników. Moje serce i oczy radują tablice, które oprócz funkcji praktycznych są piękną ozdobą. Tablice nie muszą być nudne, surowe, nie pasujące do wnętrza. Takie indywidualne tablice może zrobić każdy z Was. Poniżej dwie tablice warte podpatrzenia.


Duża tablica w ramie, złożona z wielu kolorowych kwadratów. Kolory można dobrać odpowiednio do upodobań i wnętrza.


Mniejsza tablica również w ozdobnej ramie. Podzielona na 4 różnokolorowe i o różnych fakturach kwadraty. Małe a jak cieszy!

Pomysłów na takie tablice jest mioliony. Są one łatwe do wykonania, dlatego zachęcam do małych zmian w swoich wnętrzach. 

Masz jakiś pomysł, na swoją wyjątkową tablicę?

Pisz śmiało, zainspiruj!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka