Inspiracje, motywacje, prezenty!












BLOGOPEDIA


BLOGOPEDIA to istny BLOGOWY ZAWRÓT GŁOWY. Żadna ze mnie specjalistka, korzystam z porad tych co się na tym lepiej znają, Uczę się i wprowadzam wiedzę w czyn, by mój blog cieszył moje oko estetki. Te zmagania z blogowym image oraz więdzą, którą już zdobyłam podzielę się z Tobą. 
Wiem, że początki w blogowym świecie mogą być bardzo trudne, a poszukiwanie odpowiedzi na nurtujące nas problemy mogą zająć wiele, wiele, wieeeeele godzin. Co ja się na wkurzałam, co ja się naczytałam, ile ja godzin straciłam na przeszukiwanie sieci, tylko ja i Mój Pan Mąż wiemy. Tobie postaram się tego zaoszczędzić. Postaram się przystępnym, pipolowym językiem opisać co, jak, gdzie, kiedy i dlaczego. Będzie dużo odnośników do blogów i stron istot zgoła mądrzejszych ode mnie w kwestii upiększania bloga, fotografii i grafiki. To co już sama wiem i zrobiłam, a Tobie może się przydać przy tworzeniu bloga i postów, będę publikować w BLOGOWE ŚRODY.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To miłe, że Ci się chciało. Jestem wdzięczna za każdą opinię, również tą negatywną, o ile nie tryska jadem.

Szukaj

Copyright © 2015 pinkmoodline lifestyle blog, rozwój, zmiany, sukces, szczęście | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka